Renault Laguna II GT Kombi, EU4, chiptuning

Ożarów Mazowiecki
Odświeżone: Wtorek, 11 Marzec, 2025  18:56
14 500 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Renault / Laguna
  • Pojemność:1998 cm3
  • Typ nadwozia:Kombi
  • Paliwo:LPG
  • Rok produkcji:2006
  • Kolor:Niebieski
  • Stan techniczny:Nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów:Manualna
  • Pochodzenie:Sprowadzany zarejestrowany
  • Przebieg:254000 km

Opis oferty

Do sprzedania oryginalna Renault Laguna II GT kombi z roku 2006, po liftingu.
Data pierwszej rejestracji: 20-12-2006
Auto posiada silnik 2.0 Turbo (204 KM), ale jednostka została poddana chiptuningowi w roku 2021 (firma EMSetup) i obecnie ma 232 KM i 380 Nm (zdjęcie). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG (Sterownik Optima Nano, reduktor KME Gold, wtryski Barracuda), Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta.
Auto ma silnik z normą emisji spalin EURO 4 – więc może wjeżdżać do warszawskiej strefy czystego transportu do końca roku 2027.

Komplet 2 kart, instrukcja obsługi i książka serwisowa w jęz. francuskim, koło dojazdowe.

Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada:
- elektryczny szyberdach
- podgrzewane przednie fotele (niestety podgrzewanie fotela kierowcy nie działa)
- oryginalna nawigacja z mapami sprzed paru lat
- system hands-free (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania z kartą w kieszeni)
- fabryczne radio CD/MP3 Cabasse auditorium ze zmieniarką na 6 płyt

Przegląd i ubezpieczenie samochodu do listopada 2025.

Ja tym autem przejechałem blisko 100 tys. km i za ten okres mam całą dokumentację dotyczącą przebiegów i serwisowania auta.

Najważniejsze czynności serwisowe w ciągu ostatnich lat:
- wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron OP 643/3), olej wymieniany regularnie co 10-12 tys. km. (251576 km, styczeń 2025)
- wymiana świec zapłonowych na NGK PFR7Z-TG (251 350 km, styczeń 2025)
- wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) + sprawdzenie szczelności instalacji wraz z regulacją parametrów pracy. (251 350 km, styczeń 2025)
- ustawienie zbieżności kół przednich (tylna belka sztywna)
- wymiana żarników ksenonowych na M-Tech D2S Premium +30% (przebieg 249 555 km, grudzień 2024)
- wymiana tulei tylnej belki (przebieg 247 564 km, październik 2024)
- wymiana płynu hamulcowego na DOT 4 Valvoline (247 080 km, październik 2024)
- wymiana łączników stabilizatora przód na Meyle HD (247 080 km)
- wymiana filtra powietrza K&N i klimatyzacji (z węglem aktywnym) (Filtron K1089A) (246 806 km, październik 2024)
- wymiana chłodnicy + wymiana wieszaków tylnego tłumika (242 500km, czerwiec 2024)
- wymiana akumulatora na Volt Silver 61 Ah (224 070 km, czerwiec 2023)
- wymiana rozrządu wraz z pompą wody, kołem pasowym i paska osprzętu (218 852 km, luty 2023, kolejna wymianę należałoby zrobić ok. 280 tys. przebiegu, max. 300 tys. km)
- wymiana oleju w skrzyni biegów na PMO 75W80 GL4+ (218 900 km, luty 2023)
- wymiana kompresora klimatyzacji na regenerowany, napełnienie klimatyzacji świeżym czynnikiem R134A oraz wymiana panelu klimatronik (211 500 km, lipiec 2022)

Na wszystkie wymienione wyżej czynności serwisowe oraz zakupy części posiadam oczywiście stosowne dokumenty. Wszystko co było zrobione w aucie, od czasu gdy jestem jego właścicielem, czyli od listopada 2018, jest udokumentowane.

Mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady:
- wgniecenie na tylnym błotniku (nadkole) za lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. Niestety ktoś we mnie cofnął…
- jest pęknięty fragment deski rozdzielczej i sklejony fragment nawiewu powietrza po stronie pasażera (zdjęcie)
- w aucie co pewien czas zaświeca się komunikat „check airbag”, pojawia się na jakiś czas i później znika samoczynnie… tak jest od kilku lat (ja z tym nic nie robiłem, po prostu przywykłem)
- na tylnym zderzaku są widoczne pewne obtarcia lakieru
- przednia szyba elektryczna po stronie pasażera jest do naprawy/poprawy, przy opuszczaniu przekrzywia się/zmienia położenie i później jest ją trudno zamknąć.
- na prawym błotniku przednim schodzi lakier klar
- felgi wymagałyby ponownego lakierowania, aby były w pełni eleganckie

Do zrobienia/sprawdzenia w perspektywie kilku miesięcy lub kilku tysięcy km powinny być:
tarcze z tyłu (zintegrowane z łożyskami - na pewno trzeba będzie wymienić przed kolejnym przeglądem rejestracyjnym, a więc w okolicy listopada 2025) - koszt tylnych tarcz (2 szt.) to ok. 700 PLN

- reduktor instalacji gazowej oraz wtryskiwacze (instalacja ma przebieg prawie 100 tys. km, więc trzeba się liczyć z tym, że te elementy pewnie trzeba będzie za pewien czas wymienić)

Zużycie LPG jest następujące:
miasto: ok. 14-15 litrów/100 km
trasa: do 130-140 km/h zużycie ok. 12-13 litrów/100 km
Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, a historia serwisowa w pełni udokumentowana, to dobrze trafiłeś.

Na pewno nie jest to auto dla przesadnych estetów, samochód ma kilka mankamentów wizualno-blacharskich, ma już swoje lata, ale mechanicznie jest to bardzo porządna maszyna.

Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego.
Cena auta do niewielkiej negocjacji.

Zgadzam się na wizytę w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej na koszt przyszłego nabywcy.
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki w promieniu 50 km
Kategoria: Motoryzacja » Samochody
Cena: od 12500 zł do 16500 zł Przebieg : do 304000 km Rok produkcji : od 2003

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Tomasz
Konto prywatne
Na Lento.pl od 18 wrz 2022
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków